Ja er lebt noch.. äh. Ich hab n neues Hobby.
Das ist so: Ich stelle mich auf irgendwelche Bühnen und Lese texte vor die ich selber geschrieben hab und das Publikum bewertet den kram den ich zusammenschreibe. Sowas z.b: [youtube]
External Content
www.youtube.com
Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.